Monday, July 19, 2010

Նենց ոչինչ սանսկրիտ գիտեմ, ով գիտի

Լավ - առավոտ գրքերում փորփրելիս գտա Րոդնի Օրֆեուսի "Աբրահադաբրան": Գիրքը thelemic magick-ի մասին է, վերընթերցելը ահագին նոստալգիկ պահեր առաջացրեց: Հիմա էլ եմ կարդում, քնելուց առաջ ուզում եմ կոսմոլոգիայի մասին գլուխը դորդուբեշ անել:
Շատ լավ - հաճելի օր անցկացրեցի Ռայադերի, Կյահիի ու Գարդմանյանի հետ - իհարկե եթե չհաշվենք A.I. գեղարվեստական կինոնկարը /որը ես համարում եմ Սթալքերից հետո երբևէ նկարահանած ամենաձանձրալի ֆիլմերից մեկը/ ու Կյահիից ստացած արքայական ծեծը:

Նեյտրալ /դեպի լավը ձգտող/ - երեկոյան Սունդուկյանի այգու մոտ տեսա որոշակի քանակությամբ ակումբցիներ: Ժողովուրդ, չնեղանաք, բայց ոչ մեկի անունը/նիքնեյմը չեմ հիշել - ես ընդհանրապես ծայրահեղ վատ հիշողություն ունեմ, երբ բանն հասնումա անուններին ու դեմքերին: /Դեյվիդի սովորեցրած hate me փոքրիկ շաբլոնային հնարք պրովոկացիան աշխատեց ինչպես հարկն էր, թեկուզ իդեալական կատարման համար դեռ պարապելա պետք/:
Խայտառակ լավ - սանսկրիտիս սաղմնային գիտելիքները լավացել են: Էսօր նայում էի Matrix 3-ը, ու հստակ տարբերեցի, որ վերջին Սմիթի ու Նեոյի տուրուդմփոցի ժամանակ հնչող երգի բառերը սանսկրիտով են: Տարբերելը տարբերեցի, իսկ այ հասկանալը չհասկացա: Գուգլը ասումա, որ շատ գեղեցիկ հատվածա Ուպանիշադներից: Լսել երգը ու կարդալ բառերը ու թարգմանությունը կարող եք այս հղումով:

No comments:

Post a Comment